Felanmälan verksamhet/lokal

Behövs något åtgärdas i din lokal eller verksamhet?

Viktigt att skriva namn och avdelning där felet/skadan är. Beskriva ditt ärende så tydligt som möjligt. Typ av skada eller fel. Var skadan eller felet finns någonstans till exempel i vilket rum och rumsnummer.

Fyll i formuläret nedan eller kontakta vår kundtjänst på 0248-70 290.

Detta är felanmälan för sådan som INTE är akut. Om du bedömer ärendet som akut ska du ringa våra olika journummer beroende när på dygnet det akuta felet uppstår.

Exempel på akuta fel är t.ex. vattenläcka där det rinner ut vatten (en kran som endast droppar är inte akut men viktigt att du felanmäler omgående). Normalt kommer vi åtgärda din felanmälan inom 5 arbetsdagar.

Om det finns en * är uppgiften obligatorisk att fylla i.

Mitt ärende gäller * (obligatorisk)
Mitt ärende gäller


Gäller din felanmälan kommunal verksamhet eller annan näringslivslokal

Beskriv verksamheten så tydligt som möjligt

Fyll i adress

Nummer som finns längst upp på dörren eller dörrfodret

Fyll i ditt telefonnummer

Fyll i din e-postadress

Tänk på att beskriva ditt ärende så tydligt som möjligt. Typ av skada eller fel. Var skadan eller felet finns någonstans.
Får fastighetsskötaren använda huvudnyckel * (obligatorisk)
Får fastighetsskötaren använda huvudnyckel


Fyll i JA eller NEJ