Felanmälan lägenhet

Behövs något åtgärdas i din lägenhet?

Tänk på att beskriva ditt ärende så tydligt som möjligt. Typ av skada eller fel. Var skadan eller felet finns till exempel i vilket rum.

Fyll i formuläret nedan eller kontakta vår kundtjänst på 0248-70 290.

Detta är felanmälan för sådan som INTE är akut. Om du bedömer ärendet som akut ska du ringa våra olika journummer beroende när på dygnet det akuta felet uppstår. Exempel på akuta fel är t.ex. vattenläcka där det rinner ut vatten (en kran som endast droppar är inte akut men viktigt att du felanmäler omgående). Normalt kommer vi åtgärda din felanmälan inom 5 arbetsdagar.

Om det finns en * är uppgiften obligatorisk att fylla i.

Mitt ärende gäller * (obligatorisk)
Mitt ärende gäller


Fyll i ditt för och efternamn

Fyll i din adress

Fyll i ditt telefonnummer

Fyll i din e-postadress

Tänk på att beskriva ditt ärende så tydligt som möjligt. Typ av skada eller fel. Var skadan eller felet finns någonstans.
Får fastighetsskötaren använda huvudnyckel * (obligatorisk)
Får fastighetsskötaren använda huvudnyckel


Välj JA eller NEJ
Har du hund eller katt? * (obligatorisk)
Har du hund eller katt?


Välj JA eller NEJ